Ring meg

Manager/Senior Manager Public Procurement

Oslo, Norge
Meld interesse
Back arrow
Tilbake til stillingene
Back arrow
Tilbake til stillingene

Brenner du for å gjøre samfunnet litt bedre? Får du energi av å drive fram teknologi, bærekraft og bedre brukeropplevelser gjennom strategiske innkjøp? Vil du være med å profesjonalisere innkjøp i offentlig sektor? 

PwC Consulting har en stadig økende oppdragsmengde innen offentlig og privat innkjøp med stort potensiale for videre vekst. Du vil hos oss bli en del av tjenesteområdet Strategy & Operations. 

I Strategy & Operations jobber vi med alt fra operasjonelle transformasjoner, innkjøpsstrategi, verdikjedestrategi, nettverks- og logistikkoptimering, kategoristrategi, pris og lønnsomhetsoptimering, kostnadskutt, lean og mye mer.

Du vil bli sentral i videreutviklingen av våre tjenester innenfor vår satsning mot offentlige innkjøp hvor innkjøpsstrategi, kategoristyring, spendsanalyser mm. er sentrale fagdisipliner. Samarbeid opp mot andre fagmiljøer, egen faglig utvikling, og coaching av våre yngre medarbeidere vil også være en viktig del av din jobb.

Vi søker deg som er en jovial lagspiller med stor interesse for forbedring av offentlig sektor, liker prosjektarbeid, er nysgjerrig, analytisk, og evner å strukturere komplekse problemstillinger


Arbeidsoppgaver

  • Være prosjektleder, rådgiver og tett samarbeidspartner med våre kunder  
  • Delta i og lede spennende og komplekse prosjekter med fokus på innkjøp og offentlig sektor
  • Lede og motivere prosjektdeltakerne til å yte sitt beste
  • Ansvar for å levere prosjekter på tid og kost, og med fornøyde kunder
  • Bidragsyter til videreutvikling av våre fagområder
  • Bidra til å bygge vårt unike samhold og kultur enda sterkere


Kvalifikasjoner

  • Mastergrad eller tilsvarende
  • God forståelse av "Lov om offentlig anskaffelse"
  • Linjeerfaring fra offentlig sektor og/eller konsulenterfaring (intern/ekstern)
  • Minimum 4-8 års erfaring med prosjekter knyttet til strategisk innkjøp og offentlig sektor
  • Erfaring med innkjøp for å fremme innovasjon og bærekraft er en fordel


Fordeler og goder

Vi er stolte av å kunne tilby et inkluderende faglig og sosialt arbeidsmiljø i Strategy&Operations. Vi bryr oss om de som jobber hos oss. Noen av godene du kan forvente når du begynner hos oss er:

Vi jobber sammen

I PwC er samarbeid en av kjerneverdiene våre. Vi jobber sammen; sammen med kollegaene våre, sammen med konsulenter fra andre fagområder — og sammen med kundene våre. Menneskene i PwC danner en enorm kunnskapsbase som du kan trekke på i ditt daglige arbeid. Og måten vi jobber sammen med kundene våre på gjør at vi skaper sterke relasjoner, gjensidig tillit og utvider vårt arbeidsmiljø til også å inkludere dem.

Be well, work well

Vi vet at folk som har det bra, gjør det bra på jobb. Vi tilbyr alle våre medarbeidere privat helseforsikring, som inkluderer både fysikalsk og psykologisk behandling i tillegg til diagnostikk, spesialistoppfølging og rehabilitering.

Kontinuerlig utvikling

Våre konsulenter er vår aller viktigste ressurs. Det er dere som møter kundene våre, som leverer tjenestene — og dere vi satser på. Det satses på faglig utvikling internt i alle tjenestegrupper, og du kan delta på eksterne kurs og seminarer når du ønsker for å sikre relevant og aktuelt påfyll.

Aktiv i PwC

Vi tilbyr en rekke aktiviteter gjennom PwCs bedriftslag. Vi spiller fotball sammen, vi løper sammen, vi går på toppturer og spiller squash. PwC har også avtaler med nasjonale treningssentre som gjelder for alle ansatte.


Dine interesser og dine initiativ er viktig for oss

Er det et fagområde du ser at vi trenger å jobbe mer med? Har du en idé til en tjeneste du har lyst til å teste ut? Vi tror at vi er best når vi jobber med det vi brenner for og vil legge til rette for at du selv er med på å styre hva du bruker tiden din på og hvor du legger innsatsen din.

Interessert i denne stillingen?

Du har allerede sendt en søknad på denne stillingen!

Takk! Vi kontakter deg innen 48 timer!
Noe gikk galt. Prøv igjen snart!