Ring meg

Senior Associate Operations

Oslo, Norge
Meld interesse
Back arrow
Tilbake til stillingene
Back arrow
Tilbake til stillingene

Elsker du å løse komplekse problemer?   Motiveres du av en arbeidshverdag hvor du får stadig nye, spennende utfordringer og opplever en kontinuerlig læringskurve? Liker du å jobbe side-om-side med kunder og kollegaer for å finne de beste løsningene? Vil du være med på å skape reell endring og verdi for store samfunnsaktører på deres viktigste problemstillinger?

Vi i PwC Consulting har en stadig økende oppdragsmengde med stort potensiale for videre vekst. Særlig er veksten stor innen FMCG/varehandel og transport & logistikk.  Du vil hos oss bli en del av tjenesteområdet Strategy & Operations. 

I Strategy & Operations jobber vi med alt fra operasjonelle transformasjoner, verdikjedestrategi, nettverks- og logistikkoptimering, kategoristrategi, pris og lønnsomhetsoptimering, kostnadskutt, lean, innkjøpsstrategi og mye mer.

Du vil bli med i videreutviklingen av våre mange fagkompetanser. Samarbeid opp mot andre fagmiljøer og egen faglig utvikling vil være en viktig del av din jobb.

Vi søker deg som er en jovial lagspiller med god forretningsforståelse, liker prosjektarbeid, er nysgjerrig, analytisk, og evner å strukturere komplekse problemstillinger


Arbeidsoppgaver

  • Være prosjektdeltager, rådgiver og tett samarbeidspartner med våre kunder  
  • Delta i spennende og komplekse prosjekter og lede egne delprosjekt eller arbeidsstrømmer  
  • Ansvar for å levere egne oppgaver og arbeidsstrømmer på tid og kost, og med fornøyde kunder
  • Bidragsyter til videreutvikling av våre fagområder
  • Bidra til å bygge vårt unike samhold og kultur enda sterkere


Kvalifikasjoner

  • Mastergrad
  • Minimum 2-3 års erfaring med prosess- eller forretningsutvikling fra ledende kompetansemiljø
  • Gjerne konsulenterfaring (intern eller ekstern) men ikke avgjørende
  • ‍Erfaring med forbedringsprosjekter
  • Gjerne bransjeerfaring fra varehandel/FMCG, transport&logistikk, bygg&anlegg eller energi


Fordeler og goder

Vi er stolte av å kunne tilby et inkluderende faglig og sosialt arbeidsmiljø i Strategy&Operations. Vi bryr oss om de som jobber hos oss. Noen av godene du kan forvente når du begynner hos oss er:

Vi jobber sammen

I PwC er samarbeid en av kjerneverdiene våre. Vi jobber sammen; sammen med kollegaene våre, sammen med konsulenter fra andre fagområder — og sammen med kundene våre. Menneskene i PwC danner en enorm kunnskapsbase som du kan trekke på i ditt daglige arbeid. Og måten vi jobber sammen med kundene våre på gjør at vi skaper sterke relasjoner, gjensidig tillit og utvider vårt arbeidsmiljø til også å inkludere dem.

Be well, work well

Vi vet at folk som har det bra, gjør det bra på jobb. Vi tilbyr alle våre medarbeidere privat helseforsikring, som inkluderer både fysikalsk og psykologisk behandling i tillegg til diagnostikk, spesialistoppfølging og rehabilitering.

Kontinuerlig utvikling

Våre konsulenter er vår aller viktigste ressurs. Det er dere som møter kundene våre, som leverer tjenestene — og dere vi satser på. Det satses på faglig utvikling internt i alle tjenestegrupper, og du kan delta på eksterne kurs og seminarer når du ønsker for å sikre relevant og aktuelt påfyll.

Aktiv i PwC

Vi tilbyr en rekke aktiviteter gjennom PwCs bedriftslag. Vi spiller fotball sammen, vi løper sammen, vi går på toppturer og spiller squash. PwC har også avtaler med nasjonale treningssentre som gjelder for alle ansatte.


Dine interesser og dine initiativ er viktig for oss

Er det et fagområde du ser at vi trenger å jobbe mer med? Har du en idé til en tjeneste du har lyst til å teste ut? Vi tror at vi er best når vi jobber med det vi brenner for og vil legge til rette for at du selv er med på å styre hva du bruker tiden din på og hvor du legger innsatsen din.

Interessert i denne stillingen?

Du har allerede sendt en søknad på denne stillingen!

Takk! Vi kontakter deg innen 48 timer!
Noe gikk galt. Prøv igjen snart!